در این قسمت از پادکستولوژی سایت کدیتی می‌پردازیم به ریمارکتینگ یا بازاریابی مجدد. ریمارکتینگ یک استراتژی مؤثر در دیجیتال مارکتینگ است که به برندها این امکان را می‌دهد تا با کاربرانی که قبلاً از سایت یا محصول آن‌ها بازدید کرده‌اند، دوباره تعامل برقرار کنند. این روش به کمک تبلیغات هدفمند، کاربرانی را که احتمال خرید آن‌ها بالاست، شناسایی می‌کند.

هدف ریمارکتینگ افزایش آگاهی از برند و بهبود نرخ تبدیل است. در این قسمت، به چگونگی پیاده‌سازی این روش، ابزارهای موجود، و بهترین شیوه‌های افزایش کارایی این استراتژی خواهیم پرداخت. همچنین، بررسی خواهیم کرد که چگونه می‌توانید پیام‌های مؤثری برای جلب توجه دوباره کاربران طراحی کنید و از این طریق فروش خود را افزایش دهید.